UPSR 2008


DIUCAPKAN

SELAMAT MENDUDUKI

PEPERIKSAAN UPSR

KEPADA SEMUA CALON

DARI SEKOLAH INI

DAN UMUMNYA KEPADA SEMUA

518616

CALON UPSR

DI SELURUH NEGARA.

SEMOGA ANDA SEMUA

DIANUGERAHI DENGAN

KECEMERLANGAN.

4 Responses to “UPSR 2008”

  1. saya berasa sangat berdebar untuk mengambil keputusan upsr semoga saya berjaya

  2. NURUL AZIRA Says:

    SYUKUR ALHAMDULILAH KERANA SY MNDAPT 5A DLM UPSR..TIMA KACEH PADA GURU-GURU YG TLH MENGAJR DAN MMBNTU SY SLAMA INI..INSYAALLAH SY X AKAN LUPA GURU-GURU YG SYA SYG X KIRA GURU ITU NGAJAR SY ATAU TIDAK..

    JASAMU TETAP DIKENANG…TERUTAMA CIKGU MAT ZAIT MAT AIL

    CG.MAT ZAIT penghibur hati,
    menjadi pengubat dikala sepi,
    jasamu dikenang samapai mati,
    semoga dirahmati ALLAH setiap hari.

    yg t’amat ikhlas:ANAK MURID MU(NURUL AZIRA)

  3. SYUKUR ALHAMDULILAH WALAUPUN SAYA MENDAPAT 4A DLM UPSR IA CUKUP BERMAKNA BAGI, SAYA KERANA KEPUTUSAN ITULAH SAYA MENGINGATI SEMUA GURU YG TELAH MENGAJAR SAYA. SAYA UCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA GURU YG SUDI MENGAJAR SAYA SEMASA BERADA DI SKKGB. SAYA HARAP DAPAT BERTEMU DENGAN GURU GURU PADA MASA YG AKN DATANG

  4. saya brasa sngt bersyukr krana impian sya trcpai untk mndpt 5A…..saya ingin ucpkn brbanyk tme kch kpada cg2 yg sudi mngjr saya hngga brjaya,exspecially cg mza…TIME KCH!!!!!!!!kpda kwn2 yg brjya,saya ucp thniah dn kpda kwn2 yg xberjya jngn pts asa,pmr n spm akn mnjlang ag,trskn usha,kwan!!!moga kte smua brjya..jngn lpe saya exspecially kls 6 pntr 08..salam

Leave a Reply

