Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah 2008


Sambutan Hari Guru peringkat sekolah akan diadakan pada Ahad 18 Mei di semua sekolah di Terengganu. Tema sambutan tahun ini adalah ” Guru Cemerlang Negara Terbilang” sama seperti tema sambutan tahun 2007.

Beberapa acara telah dirancang akan diadakan di sekolah ini. Antara lain acara yang akan dilaksanakan ialah Acara Padang seperti Bola Tampar, Boling Kelapa, Lari Dalam Guni dan Menjaring Bola. Manakal acara pentas pula diberikan kebebasan kepada kumpulan guru untuk menentukannya.

Pakaian peserta pula ditetapkan dengan tema ” Kain Pelikat (L) dan Kain Batik (P)”. Hakim bagi semua pertandingan terdiri dari murid tahap 2. Suatu yang menarik ialah nama kumpulan guru menggunakan jenama kereta Toyota [ Wish, Avanza, Inovva, Estima, Vois dan Altis ].

Setiap pertandingan yang diadakan disediakan hadiah kepada johan sahaja. Pertukaran hadiah antara sesama guru juga dicadangkan dengan nilai tidak kurang dari RM30.00

4 Responses to “Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah 2008”

  1. Pelajar SKKGB Tahun 2007 Says:

    Selamat Hari Guru saya ucapkan kepada semua guru di SKKGB terutamanya guru yang pernah mengajar saya sehingga saya mendapat 5A dalam Ujian Penilaian Sekolah Rendah(UPSR) iaitu Cikgu Mat Zaid,Sir Zulkifli,Cikgu Norhashimah dan Cikgu Che Deraman.Thank You For All.Maafkanlah saya sekiranya saya ada terkasar dengan cikgu.Berkatilah ilmu yang cikgu berikan kepada saya.Semoga cikgu dipanjangkan umur dan murah rezeki…….

    Untuk Pengetahuan Cikgu,Saya Sekarang Belajar Di:
    SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI BATU RAKIT..

  2. ahmad thobib bin mohd mardi Says:

    selamat hari raya aidilfitri bagi semua warga sk kampung baharu: daripada ahmad thobib bin mohd mardi

  3. ahmad thobib bin mohd mardi Says:

    selamat hari raya aidilfitri bagi semua warga sk kampung baharu

  4. ahmad thobib bin mohd mardi Says:

    sampaikan salam saya ke semua guru di skkgb

Leave a Reply

