OTI 4 dan Percubaan UPSR 2007


Jabatan Pelajaran Terengganu akan mengadakan Peperiksaan OTI 4 untuk murid Tahun 1 hingga Tahun 5 dan Percubaan UPSR 2007 untuk murid Tahun 6 pada 31 Julai hingga 02 Ogos depan.

Menurut surat yang diedarkan oleh JPNT [ PT 18013-01(75) ] kertas soalan boleh didapati mulai 30 Julai [ Isnin ] di Pusat Kegiatan Guru [ PKG ] zon masing-masing. Semua kertas soalan disediakan oleh JPNT.

Keputusan Peperiksaan OTI 4 dan Percubaan UPSR 2007 ini hendaklah dimasukkan ke system e-pantau sekolah dan dihantar ke Pejabat Pelajaran Daerah pada atau sebelum 16 Ogos 2007 [ Khamis ].

Sekolah yang menghadapi sebarang pertanyaan berhubung perkara ini boleh menghubungi Unit Kurikulum Rendah, Jabatan Pelajaran Terengganu di talian 09-6253018 / 6253027 dan fax 09-6253028.

37 Responses to “OTI 4 dan Percubaan UPSR 2007”

  1. Tuan,
    Mohon jasa baik tuan dapat emailkan pada saya kertas-kertas soalan UPSR 2007 yang diadakan di sekolah tuan.

    Kerjasama tuan diucapkan ribuan terima kasih.

    Sekian
    .

    (Siti Zubaidah L.Jalib)

  2. Saya mau dapat 5A dalam UPSR

  3. yusmafazilah bt mat yusof Says:

    Tuan ,
    MEMOHON JASA BAIK TUAN UNTUK EMAILKAN PADA SAYA KERTAS SOALAN PERCUBAAN UPSR 2007 UNTUK MURID KAMI MEMBUAT PERSEDIAAN DALAM KEM KEPUNG INI.

    SEKIAN

    YUSMAFAZILAH BT MAT YUSOF
    SK BUKIT RAYA DALAM,
    06700 PENDANG KEDAH

  4. Tlg e mail ke saya tips soalan-soalan upsr 2007.Jasa baik anda amat dihargaai.

  5. Tlg e mailkan saya contoh soalan UPSR 2006-2007 kepada saya
    kerjasama dari pihak anda diucapkan terima kasih

  6. Salam,

    Anak saya juga akan menduduki peperiksaan UPSR, sudilah kiranya tuan dapat emailkan soalan percubaan UPSR 2007.

    terima kasih

  7. Syahira Says:

    a’kum… saya harap pihak tuan dapat emailkan kesemua matapelajaran teras (soalan upsr 2007) kepada email saya … terima kasih atas pertolongan pihak tuan… assalamualaikum…

  8. SAYA HARAP PIHAK TUAN DAPAT EMAILKAN SEMUA MATAPELAJARAN TERAS (SOALAN UPSR 2007) KAPADA SAYA……TERIMA KASIH ATAS PERTOLONGAN PIHAK TUAN………BYE…..PAPAI…

  9. Tuan ,
    MEMOHON JASA BAIK TUAN UNTUK EMAILKAN PADA SAYA KERTAS SOALAN PERCUBAAN UPSR 2007 UNTUK MURID KAMI MEMBUAT PERSEDIAAN.TERIMA KASIH

  10. diharapkan pihak tuan dapat emailkan saya soalan-soalan matematik yang terkini kepada saya, untuk rujukan pelajar tuisyen saya

  11. budakbebudak Says:

    diharapkan pihak tuan dapat emailkan saya soalan-soalan matematik yang terkini kepada saya, untuk rujukan pelajar tuisyen saya

  12. harap tuan yang berhati mulia dapat hantar saya soalan-soalan bahasa melayu kertas 2.kertas ini akan digunakan sepenuhnya demi upsr yang kian makin tiba…

  13. saya tidak sabaeer lagi niiiiii Nak Ujain Penentuaan itu!

  14. khairunisah Says:

    salam,saya berharap tuan dapat emailkan soalan semua soalan peperiksaan bagi latihan anak saya, peperiksaan 2009. terimakasih

  15. Wan Norfazlina Wan Mustaffa Kamal Says:

    Salam,

    Tuan,

    Mohon jasa baik pihak tuan untuk email kepada saya soalan OTI matematik negeri terengganu 2009. kerjasama pihak tuan saya dahului dengan ucapan terima kasih

    Guru Matematik
    SK Spinang, Pusa
    Sarawak

  16. Wardah Ahmad Says:

    Assalamuikum,

    Tuan,

    Saya memohon jasa baik pihak tuan agar tuan dapat emailkan soalan OTI dan soalan yang berkaitan dengan subjek upsr, bagi melatih tubi anak murid saya. Saya harap dengan kerjasama pihak tuan dapat membantu kejayaan anak murid saya. Sekian terima kasih atas keperihatinan pihak tuan.

  17. Guru Sains Says:

    Assalamualaikum..
    Mohon jasa baik pihak tuan/puan untuk emailkan soalan OT1 (sains) upsr 2009..kerjasama dari pihak tuan/puan di ucapkan ribuan terima kasih.

  18. Assalamualaikum..

    Tuan,

    Mohon jasa baik pihak tuan untuk email kepada saya soalan OTI sains negeri terengganu 2009. kerjasama pihak tuan saya dahului dengan ucapan terima kasih

    Guru Sains
    SK Permatang Pasir
    Kedah

  19. Assalamuikum,

    Tuan,

    Saya memohon jasa baik pihak tuan agar tuan dapat emailkan soalan OTI dan soalan yang berkaitan dengan subjek upsr, bagi melatih tubi anak murid saya. Saya harap dengan kerjasama pihak tuan dapat membantu kejayaan anak murid saya. Sekian terima kasih atas keperihatinan pihak tuan

  20. Guru Sains Says:

    Assalamualaikum…

    Tuan,

    Mohon jasa baik tuan e-mailkan saya OTI dan pra-percubaan bagi matapelajaran Sains, sebagai latihan untuk murid2 sy. Semoga pihak tuan dpt memenuhi permintaan sy ini.

    T.kasih…

    Guru Sains,
    SK Ulu Daro,
    Sarawak.

  21. Guru Sains Says:

    Assalamualaikum…

    Tuan,

    Mohon jasa baik tuan e-mailkan saya OTI dan pra-percubaan bagi matapelajaran Sains 2009, sebagai latihan untuk murid2 sy. Semoga pihak tuan dpt memenuhi permintaan sy ini.

    Terima kasih…

    Guru Sains,
    SK Ulu Daro,
    Sarawak

  22. cikgu zizah Says:

    Assalamualaikum…

    Tuan,

    Saya sangat bersyukur sebab dapat masuk website tuan.

    Mohon jasa baik tuan e-mailkan saya soalan percubaan semua matapelajaran UPSR 2009.
    Saya sangat memerlukan sebagai latihan untuk murid2 sy.

    Semoga pihak tuan dpt memenuhi permintaan sy ini.

    Terima kasih…

  23. Assalamualaikum….

    Mohon jasa baik pihak tuan untuk emailkn soalan percubaan semua matapelajaran UPSR 2009.
    sya memerlukan untuk persediaan murid sya.

    Jasa baik daripada pihak tuan amatlah dihargai.

    terima kasih…

  24. mohd yunus Says:

    Assalamualaikum….

    Mohon jasa baik pihak tuan untuk emailkn soalan percubaan semua matapelajaran UPSR 2009.
    sya memerlukan untuk persediaan murid sya.

    Jasa baik daripada pihak tuan amatlah dihargai.

    terima kasih…

  25. soalan dah ada. pg page e-Bank Soalan

  26. Yusli Mahmood Says:

    Assalamualaikum.

    Mohon jasa baik pihak tuan untuk emailkan soalan percubaan semua subjrk upsr untuk digunakan oleh murid-murid saya.
    Segala jasa baik tuan akan sentiasa diingati
    Sekian

  27. Harap tuan atau puan , bole email i soalan percubaan UPSR 2009 bagi kertas BM, BI, Sceince dan Maths. dari Kelantan , terengganu

  28. Assalamulaikum,

    Terima kasih kepada semua yang melawat blog sekolah ini. Semoga kunjungan anda akan memperolehi sedikit sebanyak informasi yang diperlukan.

    Wassalam.

    -Webmaster

  29. kg baharu pupil Says:

    ade soalan upsr?hee

  30. ada soalan upsr dari kelantan

  31. ada sesipa boleh emailkan soalan percubaan negeri selain dari perak…boles balas sesama sndiri dari…PERAK

  32. sye nk dpt 5A dlm UPSR..
    mggu dpn dh pekse..
    sye psti b0leh!!

  33. sye ykin sye bole
    &sye tdk takot UPSR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. sye nak buat
    keluarge sye gembire dgn kejayaan yg sye pelajari bersme2 dgn guru2
    sye nak buktikan sye bole mencapai 5A

  35. tolong hantarkan saya soalan ramalan upsr 2010.. terima kasih….

  36. aplikasi…

    […]OTI 4 dan Percubaan UPSR 2007 « SK Kampung Baharu, 22300 Kuala Besut, Terengganu[…]…

Leave a Reply

